O komunikaciji brending dizajna u Senti

jbb.jpg

Fondacija „Prosperitati” organizovala je stručni dan za preduzetnike

Fondacija „Prosperitati” organizovala je u četvrtak stručni dan za preduzetnike u sedištu „Pro Scientia Naturae” fondacije u Senti. Manifestaciju je svečano otvorio Balint Juhas, predsednik izvršnog odbora Saveza vojvođanskih Mađara, koji je rekao da je komunikacija brending dizajna tema ovog stručnog dana. On je istakao da se preduzetnička zajednica Karpatskog basena osnažuje u bliskoj saradnji sa državnim sekretarijatom za nacionalnu politiku Mađarske.

– Nastavljamo rad koji smo uložili u izgradnju preduzetničke zajednice. Uključujući se u naš mentorski program, već smo organizovali veliku konferenciju za preduzetnike, a sada održavamo i stručni dan. Predavanja su od vrlo dobrih govornika o aktuelnim temama. Imamo aktivnu zajednicu, čiji su članovi složni i zapošljavaju mnogo ljudi. Njihova saradnja mnogo znači mađarskoj zajednici u Vojvodini, a između ostalog ovaj rezultat moramo da odbranimo 17. decembra, pa molim sve da odu i glasaju za SVM, rekao je Balint Juhas.

Kata Molnar Banfi, stručnjak za komunikaciju i medije, jedna je od govornika stručnog dana, u Sentu je došla iz Budimpešte.

– U posao smo se uključili zbog razvoja komunikacione i marketinške oblasti. Reč je o strateškim temama i izgradnji brenda, svako mora da uradi praktičan deo u svom preduzeću, ali i u tome možemo pomoći. Na stručnom danu učestvovaće više od 50 preduzetnika za koje će, pored mene, predavanja održati četiri govornika. Jedan stručnjak za vizuelne teme, dva u oblasti onlajn komunikacije i jedan za PR i odnose sa štampom, rekao je govornik.

Na manifestaciju su došli preduzetnici svih uzrasta i oblasti iz mnogih krajeva Vojvodine.
Atila Andraš Đuričin, menadžer kompanije za mešanje stočne hrane „Gebi” u Čantaviru, rekao je da je komunikacija od velike važnosti unutar i van kompanije.

Szerző: 
Mađar so