Staklena mrežica iz Subotice konkurentna na tržištu Evrope
Kompanija Masterplast iz Subotice je prethodnih godina uspešno aplicirala na konkursima Fondacije “Prosperitati”, zahvaljujući čemu su uspešno unapredili proizvodnju, proširili tržišta i zaposlili nove radnike.
Jedna od najvećih investicija su moderne mašine za izradu staklene mrežice koje su dopremljene iz Nemačke, a zahvaljujući kojima proizvodnja teče brže i kvalitetnije. Direktor Masterplasta YU iz Subotice Tivadar Bunford kaže da je jedan od glavnih ciljeva kompanije bio da Subotica postane baza proizvodnje staklene mreže, i da su u tome i uspeli. To je jedan od važnijih, ako ne i najvažniji naš proizvod. Izvozimo u celu Evropu odavde iz Subotice. Uspeli smo da unapredimo brzinu proizvodnje, i da podignemo nivo kvaliteta. Imamo ozbiljne povratne informacije sa tržišta, i to nam je velika satisfakcija, jer u osnovi, mi smo krenuli kao prodavci, imamo tu „venu“ prodavca, pa nam je jako važno da naši kupci prihvate ovaj proizvod. U celoj Evropi svi hvale staklenu mrežicu proizvedenu u Subotici, koja je konkurenta svakom sličnom proizvodu iz Evrope. Masterplast Subotica je celu proizvodnu liniju modernizovala zahvaljujući podršci Fondacije „Prosperitati“, putem koje su obezbedili nove mašine, a postojeće su programeri ubrzali kako bi podigli nivo proizvodnje.
Zahvaljujući tome proizvodi Masterplast YU DOO iz Subotice rasprostranjeni su širom Evrope, a kako bi odgovorili novim izazovima, kompanija je investirala i u širenje logistike. Zahvaljujući podršci „Prosperitati” fondacije, uspeli smo da kupimo kamione sa prikolicom, sa kojima izvozimo naše proizvode, direktno na tržište. To je ogroman korak napred. Pored toga, kupili smo i opremu za internu logistiku: viljuškare, ručna kolica, sa kojima smo olakšali internu logistiku. Plato za kamione smo izgradili, zahvaljujući kojem se ovde okrene i do 60-80 kamiona dnevno, sam im tim, jako je važno da im rad bude bezbedan i što brži - ističe Bunford.
Masterplast staklenu mrežicu proizvodi od 2015. godine. Trenutno ovaj proizvod zauzima oko 45 posto celokupnog kapaciteta. Zahvaljujući podršci Fondacije „Prosperitati”, promet preduzeća se značajno povećao, a uspeli su da otvore više stotina novih radnih mesta.